Public relations
PR co to jest i czym różni się od marketingu?
Public Relations, to część działalności organizacji lub firmy polegająca na tworzeniu i utrzymywaniu jej pozytywnego wizerunku na zewnątrz.
vry13eg1iiejumnzmup2t8zs0rph6z
Public Relations, to część działalności organizacji lub firmy polegająca na tworzeniu i utrzymywaniu jej pozytywnego wizerunku na zewnątrz.
Kiedy zgłaszają się do mnie tacy klienci jak Ty, zazwyczaj są na jakimś zakręcie w życiu prywatnym lub zawodowym, albo poszukują nowych pomysłów na siebie i swój biznes.
Od jakiegoś czasu zastanawiasz się nad pokazaniem swojej firmy w mediach społecznościowych. Jednak po tym, jak Twój znajomy powiedział, że nie ma z nich żadnego klienta, masz obiekcje, czy jest sens tam działać.
Każda świadoma organizacja, która chce przetrwać na rynku powinna posiadać marketing. Ogólnie marketing to wszystkie działania promocyjne.
Dziś sprzedaż jest zupełnie inna niż kiedy ja zaczynałam dwanaście lat temu swoje pierwsze kroki w tej branży. Choć techniki sprzedaży pozostały takie same, obsługa klienta również powinna być na najwyższym poziomie, kiedy dokonuje on zakupów z pomocą sprzedawcy, to decyzje zakupowe zapadają inaczej.
To, że obawiasz się o odbiór Twoich działań jest zupełnie normalne. Pamiętaj, że nie jesteś zupą pomidorową, żeby Ciebie wszyscy lubili.
Jeżeli masz już na tyle dużą firmą, że posiadasz swoich pracowników to warto byś pomyślał nad budowaniem swój employer branding w mediach społecznościowych.
Tak, książka jest świetnym narzędziem odreagowania własnych problemów. Dla mnie pisanie książek było najlepszą terapią uzupełniającą czytanie.
Poznaj 5 niezawodnych technik sprzedaży, czyli zdobądź kompetencje gwarantujące sukces w sprzedaży każdego handlowca.
Każde rozwijające się przedsiębiorstwo powinno posiadać nowoczesny system klasy ERP, jednak są jeszcze takie firmy, w których zarządzanie przedsiębiorstwem odbywa sie na tabelkach Excela, lub archaicznych rozwiązaniach.