vry13eg1iiejumnzmup2t8zs0rph6z

Co ma wspólnego uwodzenie ze sprzedażą?

Kiedy spotykasz osobę, która Ci się spodobała od pierwszego wejrzenia, starasz się ze wszystkich sił zwrócić jej uwagę, poznać ją bliżej. Wpierw prostujesz się, poprawiasz ubranie i usiłujesz nawiązać ten pierwszy kontakt. W kolejnym kroku usilnie dodajesz sobie animuszu pokazując się z jak najlepszej strony. Jeśli jesteś ekstrawertykiem, to czarowanie całkiem dobrze Ci wychodzi. Introwertyk liczy, że rozmówca pomoże mu i poprowadzi całą konwersację. Najlepiej, by jeszcze zrobił pierwszy krok.

Lody przełamane, udało się. Teraz zastanawiasz się, co dalej. Czy się spodobałeś? Jak masz wzbudzić pragnienie, pożądanie Twojego towarzystwa i osoby. Nie zawsze się Ci udaje uzyskać satysfakcjonujący efekt. Próbowałeś zaprosić na spotkanie, byłeś gotów nieść pomoc o każdej porze dnia i nocy. Włożyłeś w ten cały proces ogrom energii, a jednak skończyło się frustracją i brakiem zainteresowania z drugiej strony. Czy zrobiłeś coś źle?

  • może za bardzo Ci zależało…

I nie pomyślałeś o tym, że Twój cel chce zachować dziewictwo dla prawdziwej miłości niczym Anette ze „Szkoły uwodzenia”.

https://www.filmweb.pl/film/Szko%C5%82a+uwodzenia-1999-612

A czym jest to „dziewictwo” na LinkedIn®? To nic innego jak finanse docelowego klienta. On też chce je zachować tylko na rzeczy potrzebne, a Ty się tak uparłeś, że na pewno mu się spodoba Twoja oferta.

  • A może liczyłeś na szybki podryw i zagajasz każdą co się nawinie…

Wysłałeś z 200 tych samych wiadomości, jak nie więcej i liczysz, że ktoś od razu kupi.

A jak nie uwodzić na LinkedIn®?

Twój klient adoratorów ma wielu. Każdy z nich codziennie bombarduje go wiadomościami z linkami do swojej oferty. Wielbiciele pokazują jaka ich oferta wspaniała. Niezbędna do życia. Jedyna w swoim rodzaju.

Chcesz być taki jak wszyscy, czy prawdziwą miłością?

Jeśli zaczniesz zbyt szybko wciskać, nie będziesz miał wartości a Twój klient pomyśli sobie, niczym dziewica, że chcesz go tylko przelecieć. Wiem, że to brutalne stwierdzenie, ale tak to wygląda jeśli w pierwszej wiadomości lub zaraz po zaakceptowaniu zaproszenia wyskakujesz z ofertą. Czy jak podrywasz, to Twoje rozpoczęcie znajomości wygląda w ten sposób?

  • Cześć Marta, to kiedy się spotkamy na upojną noc, bo wiem że tylko ja Ciebie uszczęśliwię?

Jak do mnie tak powiesz, gwarantuję afront 😁. Swoją drogą zobacz ile błędów na starcie procesu sprzedażowego:

  1. Nie zapytałeś mnie, czy jestem wolna i lubię płeć przeciwną (jednym słowem nie zbadałeś potrzeb i nic nie wiesz o kliencie a już go atakujesz ofertą),
  2. Pokazujesz się jako desperat, bo chcesz szybko mnie zdobyć (jak się mówi – co nagle to po diable. A co Ci po tym, że się umówię, jak Ciebie wystawię. To zupełnie jak Twój klient, poprosił o ofertę i cisza.)
  3. Tylko Ty mnie uszczęśliwisz? A jesteś pewien? (wyszedłeś z założenia, że Twoja oferta jest najlepsza na rynku a ja mam takiego handlowca, co wpierw mnie pokazał wartość jego oferty a potem ja sama stwierdziłam, że to właśnie jego jest najlepsza i Ty mi postawiłeś kropkę nad „i” pomogłeś dokonać wyboru).

Zdecydowanie takie działanie zniechęca. Nie zadałeś sobie trudu, żeby zbudować ze mną relację a jeśli byś ją miał, byłbyś w mojej głowie pierwszy na liście, gdybym potrzebowała tej upojnej nocy 😁, czyli Twojej oferty.

Swoją drogą, to ja zawsze chciałam założyć szkołę uwodzenia, taką dla panów, bo jakoś ta płeć przeciwna często nieporadna. Mam już sukcesy i w tej dziedzinie, a pary są szczęśliwe od lat.

A NA RAZIE ZAPRASZAM NA SZKOLENIE ZE SPRZEDAŻY

tel: 535 506 508

Jak widzisz w sprzedaży warto wykorzystać, to co jest nam dane w życiu codziennym. Kiedyś dużo czytałam publikacji o uwodzeniu. Dwie ulubione pozycje z których porady można bardzo fajnie wykorzystać w handlu to:

https://www.empik.com/sztuka-uwodzenia-greene-robert,p1127146590,ksiazka-p?gclid=CjwKCAjwzIH7BRAbEiwAoDxxTmFBpka2ePIxiNDf7vdlJVEKEbvyDXfQZaBOwNII-y0gStLIrA3plxoCGAAQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

https://sensus.pl/ksiazki/alchemia-uwodzenia-czyli-erotyczna-manipulacja-mezczyznami-agnieszka-ornatowska,podry2.htm#format/e

A jeśli chcesz poznać moje metody działania na LinkedIn®

To zapraszam na warsztaty lub do mojej książki:

https://ridero.eu/pl/books/poznaj_przepis_na_siebie/