vry13eg1iiejumnzmup2t8zs0rph6z

Dotychczasowe działania.

Twój biznes w czasie pandemii dostał po kieszeni i zastanawiasz się co zrobić, aby zwiększyć sprzedaż w swojej firmie. Wpierw zadaj sobie pytanie, co ostatnio przestało działać?

Dotychczas Twoimi kanałami pozyskiwania klientów, były:

  • Polecenia,
  • Strona www,
  • Facebook,
  • Reklama w gazecie,
  • Handlowcy,
  • Spotkania biznesowe.

Polecenia raz są a raz nie i przestały Ci dawać satysfakcjonującą sprzedaż. Ze strony www masz zgłoszeń tyle co kot napłakał, bo zaniedbałeś blog a Twoje SEO wymaga poprawy. Facebook jeszcze daje radę, ale klienci, którzy się trafiają, zazwyczaj oczekują taniej oferty. W reklamę w gazecie zainwestowałeś kilka razy z miernym skutkiem, bo się tak złożyło, że ma mało odbiorców wśród Twojego rynku, który potrzebujesz pozyskać.  W handlowcach jest moc, choć ostatnio zauważasz, że i ona słabnie. Spotkania biznesowe są fajne, tylko skąd brać na nie czas. Do tego logistycznie jesteś w stanie poznać kilka osób.

Spokojnie masz jeszcze jedną możliwość do przetestowania. Sprzedaż przez LinkedIn® stała się ostatnio bardzo modna. Coraz więcej firm się tam pojawia. Dlatego zaraz zaprezentuję Ci 10 sprawdzonych sposobów sprzedaży przez LinkedIn® na 2021.

A oto 10 sprawdzonych sposobów sprzedaży przez LinkedIn®.

Sposób nr 1.

Załóż profil indywidualny, który będzie Twoją wizytówką.

profil LinkedIn
jak powinien wyglądać profil na LinkedIn, by przyciągał klientów

Mój profil na LinkedIn® z 2020 roku.

Zajrzyj też w obecny profil i porównaj: https://www.linkedin.com/in/marta-olesiak/

Jak widzisz możesz tu pokazać czym się zajmujesz i jakie masz rozwiązanie dla klienta. Obecnie w profilu na LinkedIn możesz też dodać filmik, w którym się przedstawiasz a także określić w jakiej tematyce będziesz publikował teksty (te funkcjonalności nie są jeszcze dostępne dla wszystkich użytkowników).

Sposób nr 2.

Załóż profil firmy na LinkedIn.

LinkedIn szkolenia

Mój profil firmowy MOCompany na LinkedIn®.

Po więcej zapraszam tutaj:  https://www.linkedin.com/company/mocompany/?viewAsMember=true

Dzięki niemu będziesz mógł również rozwijać stronę www, bo masz możliwość ustawienia przekierowania użytkowników na nią.

Sposób nr 3.

Wykorzystaj potencjał LinkedIn® i zapraszaj osoby do sieci kontaktów. Jakiś czas temu zrobiłam podsumowanie kilku branż oraz zbadałam potencjał rynku. Te publikacje możesz przeanalizować tutaj:

https://www.linkedin.com/posts/marta-olesiak_linkedin-sprzedaahq-szkolenia-activity-6795198630119780352-AuHD

https://www.linkedin.com/posts/marta-olesiak_linkedin-activity-6797753070974513152-EC04

https://www.linkedin.com/posts/marta-olesiak_linkedin-biotechnologia-medycyna-activity-6800290039306756096-_wSO

W tym medium społecznościowym możesz zbudować sieć aż 30 000 kontaktów i miliony obserwujących. Jest pole do działania. Niestety do tego potrzebny jest również czas. Mnie zgromadzenie ponad 20 000 osób zajęło około trzech lat. Nie da się jednak klikać zaproszeń na ilość, bo są limity, nawet jeżeli wykupisz wersję Premium.

Akceptowalność zaproszeń z notatką lub bez jest na takim samym poziomie i waha się od 20 do 40%. Oczywiście uprzedzam, by nie wyskakiwać z ofertą.

Sposób nr 4.

Bądź aktywny pod postami innych użytkowników.  Tak się składa, że kiedy komentujesz publikację innej osoby mając dobrze skonstruowany tytuł pod imieniem i nazwiskiem, możesz reklamować swoją ofertę.

U mnie wygląda to tak, kiedy się udzielam pod postami.

Sposób nr 5.

Zacznij publikować swoje posty. Jeżeli nie wiesz o czym pisać to polecam:

  • Zbijać obiekcje klientów treścią,
  • Opowiadać przykłady z życia dotyczące Twoich klientów,
  • Pokazywać możliwości Twojej oferty.

Ważne by post posiadał początek, który zainteresuje. Dobrze też wykorzystać grafiki z tytułem (format 1200 x 1200 px), który przyciągnie. Pamiętaj również o wezwaniu do działania.

Sposób nr 6.

Wykorzystaj artykuły. Tak się składa, że LinkedIn® ma bardzo dobre pozycjonowanie w Google, dzięki któremu udało mi się wypromować swoje artykuły na blogu, wystarczy przekierować ruch w odpowiednie miejsce. Publikując artykuł masz od razu możliwość zareklamowania go na swoim Facebooku w publikacji i relacji, Twitter oraz na grupach. Polecam wpisać w Google frazę „prawdziwy handlowiec” i zobaczyć co tam się znajdzie 😉.

Sposób nr 7.

Zapraszaj do obserwowania swojego profilu firmowego na LinkedIn®. Masz aż 100 kredytów miesięcznie i możesz targetować np. wybraną branżą, czy lokalizacją. O tym, że hasztagi oraz systematyczne publikacje też w tym pomagają, pokażę Ci na zajęciach.

Sposób nr 8.

Zainwestuj w reklamy. Reklamy na LinkedIn® należą do najdroższych, jeśli chodzi o social media, natomiast jest możliwość spersonalizowania ich nawet do osób zajmujących konkretne stanowisko.

Po więcej zajrzyj tutaj: https://www.linkedin.com/help/linkedin/suggested/11246/koszt-i-ceny-reklam-na-linkedin-informacje?lang=pl

Sposób nr 9.

Wykorzystaj Sales Navigator, czyli jedną z możliwości premium na LinkedIn. Dzięki niemu możesz zapraszać właściwą grupę docelową, np.

Sales Navigator szkolenie

Przykład ustawionego filtru w Sales Navigator.

Sposób nr 10.

Zachęć do działania na LinkedIn® swoich handlowców. Zamiast wisieć godzinami na słuchawce i się frustrować, że pani z sekretariatu nie chce ich połączyć, będą w godzinę docierać do kilkudziesięciu osób i wyłapywać tych zainteresowanych.

Jak to robić skutecznie, dowiesz się na moich warsztatach. Klienci, którzy skorzystali z nich już w tym samym dniu zauważyli wzrost zainteresowania ich ofertą, zaoszczędzili czas a u wielu w pierwszym miesiącu pojawiła się sprzedaż.

 Umów się na szkolenie

tel: 535 506 508

marta.olesiak@mocompany.pl