vry13eg1iiejumnzmup2t8zs0rph6z

Każdego dnia wstajesz z rana, podejmujesz pewne czynności. Czy chociaż raz zastanowiłeś się, po co to robisz? A może ktoś Cię motywuję i nie zdajesz sobie sprawy z tego, iż wpływa na Ciebie zupełnie obca osoba? Znając życie mi napiszesz w komentarzu, że motywują Ciebie dzieci i żona lub mąż. Jesteś w stu procentach tego pewien?

Na pewno zgodzę się z tym, iż chcesz zapewnić byt sobie i bliskim.

A nie masz tak, że czasem zrobisz coś, co jest ponad to i zastanawiasz się skąd taka motywacja?

To zabiorę Cię teraz do mojej rzeczywistości, bo ja wiem, że nic nie dzieje się od tak i zawsze jest jakiś inny bodziec, który w danym momencie wpłynie na nasze działanie.

Jakiś czas temu poznałam sobie pewnego człowieka. Dla Ciebie niech to będzie X, bo nie mogę Ci zdradzić o kogo chodzi. Wtedy już miałam swoje MO Company. Byli też klienci. Jak to czasem się zdarza X mi zaimponował wiedzą, osobowością i podejściem. Tak jak rzadko wychodzę na spotkania, tak tym razem się wybrałam. Była środa popielcowa, więc za dużo czasu nie miałam. Dasz wiarę, że tematów było tyle, że się zasiedziałam z dobre dwie godziny. Biznesowe spotkanie a można było rozmawiać i rozmawiać. W końcu wyszłam, a w głowie przyświecała mi myśl:

  • na bank tam wrócę

Czasem wychodzi się jak na skrzydłach.

Tylko kto pomyślałby, że niewinne spotkanie wniesie tyle dobrego w tak krótkim czasie…

Przyszła pandemia, ale mi było łatwo ją przetrwać. Czułam się potrzebna, kiedy X codziennie mi się zwierzał z tego co go irytuje. No ja tak mam, że lubię podnosić bliźniego na duchu i mogę to robić godzinami. Druga strona niczego nieświadoma stała się wtedy moją motywacją. Pomiędzy jedną wiadomością a drugą oznajmiłam:

  • napiszę książkę

W odpowiedzi dostałam – to napisz. No to chcąc się pokazać przed X-em siedziałam i dziergałam te zdania na klawiaturze raz po raz relacjonując, ile już mam znaków. Zdziwienie było, jak w krótkim czasie wyszła mi pokaźna liczba. No i tak powstała ta moja książka:

POZNAJ PRZEPIS NA SIEBIE

Jak uwieść społeczność Social Mediów, aby zyskać nowych klientów?

A jaka radość była móc znów wpaść na kawę do X, kiedy poluzowali obostrzenia.

U mnie nic nie działa w jedną stronę i kiedy ktoś mnie motywuje, nie pozostaję mu krewna, oczywiście o ile chce. Ponoć jest też coś takiego jak branie i dawanie energii. To ja mam się czym dzielić, mam ją w nadmiarze.

Zostawmy naszego X na chwilę i tą pandemię również. Co wtedy się jeszcze zadziało? Zmieniłam wiele w swoim biznesie od cennika, poprzez ofertę, bo dostrzegłam wartość, którą wcześniej pomijałam. Ona się chowała właśnie w umiejętności przelewania na papier słów w taki sposób, by sprzedawać ofertę bez sprzedawania i to nie tylko swoją. Odkryłam w sobie miłość do content marketingu. Zaczęłam pisać posty na zlecenie klientów. Od postu do postu i tak się podniosłam po trudnym dla mnie marcu.

A czemu ten X jest tak ważny i tak na mnie wpłynął?

Wcześniej mój biznes działał z zapytań generowanych dzięki publikacjom na LinkedIn. Miałam ich tak wiele, że nie musiałam zdobywać klientów. X jest pierwszym, którym ja się zainteresowałam, żeby pozyskać dla swojej firmy. Skomentowałam wpierw jeden jego post. Potem zaprosiłam do kontaktu. Zaproszenie przyjęte a odpowiedzi jak nie było tak nie ma 😁. Poczekałam na kolejny post i komentarz był krótki i na temat:

  • Panie X musimy się koniecznie spotkać

Tak, dobrze kombinujesz to też jeden z moich klientów, któremu jestem wdzięczna za rozwój w ekspresowym tempie. Nawet zdradzę Ci sekret. Przez zazdrość o komentarz X-a pod postem konkurencji, zmotywowałam się do publikacji, o której niebawem się dowiesz w ogólnopolskim czasopiśmie (to ta pozytywna zazdrość, bo wpłynęła na mnie w konstruktywny sposób).

Co mnie motywuje do tego, by codziennie być lepszą, mieć większą wiedzę i się rozwijać?

Odpowiedź jest jak zawsze u mnie krótka i na temat – KLIENCI! A nasz bohater wybitnie odniósł sukces w dołożeniu cegiełki do budowy MO Company i mojej marki osobistej.

A Ty jak znajdujesz w sobie tą siłę do podnoszenia się?

ZAPRASZAM NA WARSZTATY:

tel: 535 506 508

#kontentmarketing #socialselling #marketing #szkolenia #warsztaty #linkedin #linkedinka #mocompany