Sprzedaż
Techniki sprzedaży dla branży IT. Jak pozyskiwać klientów krok po kroku?
A teraz krok po kroku dowiesz się, jak Ty masz pozyskiwać klientów w branży IT.
vry13eg1iiejumnzmup2t8zs0rph6z
A teraz krok po kroku dowiesz się, jak Ty masz pozyskiwać klientów w branży IT.
Nie każdy urodził się mistrzem rozmowy telefonicznej z klientem. Jednak pewne elementy można w sobie wyćwiczyć. A jak zacząć od początku, kiedy nie czujemy się zbyt komfortowo wykonując zimny telefon, czyli do kogoś kogo nie znamy i nie mamy polecenia?
Zastanawiasz się, czy jest sens budować markę osobistą i od czego zacząć. Widzisz jak inne osoby w tym, także przedsiębiorcy afiszują się w social mediach i prasie. Często czytasz ich publikacje i myślisz od czego powinieneś zacząć? Przeczytaj dalej ten artykuł i dowiedz się o 5 sprawdzonych metodach, które pozwoliły mi się wyróżnić na ciasnym już rynku.
Jeżeli pracujesz w sprzedaży, lub prowadzisz swój biznes, to często masz spotkania z klientami. Niezależnie od Twojego doświadczenia, jedne są udane a inne nie. Zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego tak się dzieje i co na to wpływa? Raz idziesz na spotkanie pewny siebie, szczęśliwy i tryskasz energią zarażając klienta, innym razem najchętniej byś zamknął się w biurze i z niego nie wychodził. Czemu z jednymi rozmawiamy, tak jakbyśmy się znali całe życie a z innymi nie? Czasem Twój klient może być świadomy swojego uroku osobistego i on już umie budować relacje, Ty jeszcze potrzebujesz nad tym popracować, żeby sprzedawać więcej, by Twoja rozmowa sprzedażowa była skuteczna.
Jak powinna wyglądać skuteczna rozmowa sprzedażowa? Poniżej znajdziesz aż 17 wskazówek.
Doświadczony handlowiec a młody, plusy i minusy w pozyskiwaniu klientów do firmy.
Podobno prawdziwy handlowiec, to i lód Eskimosowi sprzeda. Kiedyś może i tak było. Teraz jest to nie zawsze zależne od handlowca. Jednak można szczęściu dopomóc.
Prawdziwy handlowiec to nie jest ten, co Eskimosowi lód sprzeda, ale ten, który w porę się zorientuje, czy Eskimosa stać na jego lód.
„Kto jest waszym klientem?”
Kiedy na szkoleniach sprzedażowych z LinkedIn® zadaję handlowcom to pytanie, zapada cisza. Bez określenia kogo będziemy zdobywać, nie mam jak wdrożyć odpowiednich działań.
Twój biznes w czasie pandemii dostał po kieszeni i zastanawiasz się co zrobić, aby zwiększyć sprzedaż w swojej firmie. Wpierw zadaj sobie pytanie, co ostatnio przestało działać?
Prowadzisz swój biznes i kończą Ci się polecenia, więc zaczynasz szukać nowych możliwości na dotarcie do klientów. Dobrze trafiłeś. Ja zaczynałam bez poleceń i wszystko co mam wypracowałam LinkedIn®. Dlatego zaraz Ci opowiem co mi się sprawdziło i moim klientom a co nie. Dodam, że wszystko robię organicznie, bo sama nie kupuję z reklam sponsorowanych. No to zaczynamy.