vry13eg1iiejumnzmup2t8zs0rph6z
sprzedaż i marketing B2B

Sprzedaż i marketing B2B w social mediach, o czym warto pamiętać

Prowadzisz swój biznes już kilka, a może i kilkadziesiąt lat na rynku. Dotychczas sprawdzały Ci się tradycyjne metody pozyskiwania klientów. Handlowcy dzwonili do firm i umawiali się na spotkania. Zjawiali się również w firmach, wchodząc do nich z ulicy. Do tego skutecznie działały polecenia. Ze strony www też czasem wpadł klient. Sprzedaż i marketing B2B właśnie na tym kiedyś polegała. Wzmacniało się ją konkursami, reklamami w prasie, czy w radiu lub rozdając ulotki i upominki reklamowe. Dziś modne są social media. W tym materiale zajmiemy się miejscem w którym najłatwiej dotrzesz do klientów B2B – LinkedIn.

sprzedaż i marketing w Internecie

Sprzedaż i marketing B2B, co warto wiedzieć, nim wyda się kasę?

Nie daj się nabrać na złote środki na sprzedaż. Jedynym i sprawdzonym sposobem skutecznej sprzedaży jest systematyczna praca. Musisz wykonać ileś telefonów do nowych klientów, ileś aktywności do klientów, gdzie Ci oferty wiszą, żeby zrealizować plan. Social media, to dodatek wspierający te działania. Zamiast tracić czas na przedzieranie się przez sekretariaty, masz osoby kontaktowe legalnie podane na LinkedIn.

content marketing

Co to jest content marketing?

Z definicji content marketing to, strategia marketingowa polegająca na regularnym tworzeniu oraz dystrybucji atrakcyjnych i przydatnych treści, które mają za zadanie zainteresować i utrzymać ściśle sprecyzowaną grupę odbiorców, tak aby nakłonić ich do działania (np. zakupu produktów lub usług) przynoszącego zysk[2]. Marketing treści, w odróżnieniu od tradycyjnych form marketingu, opierających się na jednostronnym przekazie reklamowym, bazuje na budowaniu długotrwałych relacji z odbiorcą. https://pl.wikipedia.org/wiki/Content_marketing

reklama firmy w Internecie

Reklama na … Czy potrzebujesz reklamy?

Niezależnie jak duży masz biznes, warto go pokazać. Jakie źródło reklamy wybrać? Czy inwestować w reklamę na Facebook, na LinkedIn, w Google Ads, czy YouTube. A może inaczej powinieneś docierać do klientów i pokazać swoją firmę reklamą na bilbordach, ulotkach, w radiu, w prasie, w telewizji lub na targach branżowych.
Zastanawiasz się, czy powinieneś być wszędzie i przeraża Cię inwestycja jaką musiałbyś ponieść? Jest wiele źródeł darmowej reklamy. Chcesz się dowiedzieć, jak tanio przyciągać klientów? Czytaj dalej.

wsparcie dla firm

Wsparcie dla firm, 10 cichych zabójców organizacji

Czym innym jest wyznaczyć cele i zadania, a czym innym jest wydzwanianie do pracownika, co godzinę i pytanie „co robi”. Tu znów odwołam się do lock down, gdzie pracownicy etatowi nie dość, że musieli sobie organizować na gwałt miejsca pracy w domu, to jeszcze się czuli niewolnikami własnego kawałka podłogi. Jak tylko odeszli od komputera, to zaraz telefon z pracy. Czy Ty chciałbyś być tak kontrolowany? Przecież firmę otworzyłeś m.in. dlatego, że Ci w pracy nie ufali i żyłeś w niepotrzebnym stresie.

jak wydać książkę

Jak wydać książkę

Pamiętam jak dziś, kiedy odwołano mi szkolenie otwarte z powodu pandemii. Przygotowałam wtedy skrupulatnie materiały w których dzieliłam się wiedzą dotyczącą sprzedaży i budowania marki osobistej na Linkedin, biznesowym medium społecznościowym. Wraz z niezbędnymi grafikami wyszła z tego pokaźna ilość.