– to co Pani tam dla mnie ma skoro już się spotkaliśmy? – powiedział Pan Adam donośnym głosem
– Panie Prezesie, tak jak wspomniałam podczas rozmowy telefonicznej spotkałam się z Panem, by porozmawiać o systemie zarządzania sprzedażą w Pana przedsiębiorstwie.
– ale mi to jest niepotrzebne! Chociaż ostatnio pracownicy mi komunikowali, żebym rozważył taki pomysł tylko, że to są duże koszty prawda?
– wydatek teraz może i jest duży, ale w skali czasu zyska Pan o wiele więcej…
– niby co zyskam? – oburzył się Pan Adam
– kontrolę nad procesem sprzedaży, ułatwi Pan raportowanie swoim handlowcom efektów spotkań, wystawianie faktur, kontrolę stanów magazynowych dzięki czemu zaoszczędzi Pan czas przede wszystkim swój, na monotonne analizy z kalkulatorem w ręku.
– system niby ma za mnie wyliczyć wszystko?
– tak, Super CRM ma nawet statystyki 😉
– a ile mnie to będzie kosztowało?
– jedynie 50 000pln netto jednorazowo. Ponadto dodatkowo może Pan skorzystać z usługi wsparcia technicznego w abonamencie za jedyne 300pln netto miesięcznie
– Pani Marto, wczoraj dzwonił do mnie jakiś Pan i mówił mi, że Super CRM kosztuje 40 000pln netto. Pani jest z tej samej firmy NajIT?
– tak, też pracuję w firmie NajIT – odpowiedział sprzedawca
– To czemu dwie różne osoby dzwoniły do mnie z tej samej firmy? – zapytał zdziwiony klient
– Bo widzi Pan, to jest właśnie brak potrzeby posiadania CRM w firmie. Kolega pracując na swoim Excelu nie miał, jak sprawdzić czy ja już do Pana dzwoniłam. Jak Pan widzi teraz ja się czuję dziwnie i Pan jako potencjalny klient firmy…
– hmmmm….ma Pani rację….
Zatem jeśli jeszcze ktoś się zastanawia czy powinien mieć CRM w swojej firmie to niech się do mnie odezwie na priv, chętnie porozmawiam 😉
Zapraszam też na szkolenie sprzedażowe