vry13eg1iiejumnzmup2t8zs0rph6z

Czy jest Ci potrzebne szkolenie z LinkedIn?

Stanąłeś pod ścianą z biznesem, bo pandemia skutecznie utrudnia Ci docieranie do nowych klientów. Wcześniej nie działałeś z mediami społecznościowymi na większą skalę. Facebook to dla Ciebie zabawka i komunikator z rodziną i znajomymi. Instagram i Tok Tok, zostawiasz dla dzieci, ale koleżanki i koledzy w pracy przekonali Ciebie do założenia profilu na LinkedIn.

Świetnie, dobry pomysł. Tylko co dalej? Wypełniłeś rubryka po rubryce swoją karierę zawodową i wykształcenie. Udało Ci się dodać zdjęcie. W opisie masz tytuł stanowiska a w informacjach jakieś trzy zdania, czym się zajmujesz.

O czym najczęściej zapominają osoby przed moim szkoleniem z Linkedin?

Kiedy algorytm LinkedIn podstawia mi osoby do zaproszenia, często zastanawiam się co one tak właściwie robią i po co mam je zapraszać do swojej sieci.

Spotykam się z profilami w języku angielskim, gdzie mamy osobę pracującą w Polsce (można mieć przecież profil polski i np. w języku angielskim).

Zdarzają się profile nie do końca uzupełnione a także takie, z których nic nie wynika, poza stanowiskiem jakie dana osoba obecnie obejmuje.

A jak to jest z tym zdjęciem, zadbaj o właściwe przed szkoleniem z LinkedIn.

Jeśli masz w profilu zdjęcie z wakacji. Dodatkowo nie zadałeś sobie trudu, by zrobić baner w tle. Ponadto nie chciało Ci się dodać w zakładce „polecane” materiałów dla klienta a Twoje opisy nic nie mówią o tym, jaki problem mógłbyś mi rozwiązać, to jak mam chcieć Ci zapłacić jak nie wiem za co?

O tym jak ma wyglądać profesjonalny profil na LinkedIn, szczegółowo piszę w swojej książce „Poznaj przepis na siebie”, którą możesz m.in. kupić na:

szkolenie linkedin

Co ja tak właściwie chcę uzyskać dzięki LinkedIn?

To miejsce będzie wymagało od Ciebie nie tylko profesjonalnego profilu. Powinieneś też systematycznie zapraszać do sieci kontaktów potencjalnych klientów (a szybciej przyjmą zaproszenia, jak będziesz brylował swoim profilem). Będziesz też potrzebował regularnie publikować wartościowe wpisy. Powinieneś też udzielać się pod postami innych osób, bo żebyś sam miał zaangażowanie, wpierw powinieneś byś widoczny wśród innych użytkowników. Algorytm tego social medium działa tak, że wyświetla nam w pierwszej kolejności publikacje osób, z którymi jesteśmy w relacji w wiadomości prywatnej oraz pod ich treściami.

Co przygotować na szkolenie z LinkedIn:

1.    Profesjonalne zdjęcie biznesowe, które będzie do Ciebie przyciągać,

2.    Pomyśl nad tym co Ciebie wyróżni na tle kont o tych samych danych osobowych. Ja postawiłam na kwiat tulipana.

3.    Twój opis pod imieniem niech odpowiada na pytanie – co zyskasz kliencie, nawiązując ze mną kontakt?

4.    W informacjach rozwiń żagle i opisz dokładnie jakie problemy klienta rozwiązujesz,

5.    Zadbaj o „polecane” dodając materiały, które mógłby Twój potencjalny klient przeczytać.

Obejrzyj też:

jak sprzedawać przez LinkedIn

Od 2017 roku systematycznie badam na sobie tajne moce LinkedIn i kiedy zgłasza się do mnie klient, który nie uzyskuje efektów, wiem na co zwrócić uwagę i co mamy do zmiany w jego strategii działań.

A na koniec zajrzyj jak to wygląda u mnie:

https://www.linkedin.com/embeds/publishingEmbed.html?articleId=8491301123575130067

Koniecznie umów się ze mną na zajęcia, tu wybierzesz ofertę dla siebie:

Zadzwoń na tel: 535 506 508

#sprzedaż #szkolenia #linkedin #digitalmarketing #marketing